Продавець «Смак Меду» Інтернет-магазин бджільництва розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
364 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:00 найближчого робочого дня (завтра, 29.04).

«Смак Меду» Інтернет-магазин бджільництва
Контакти
«Смак Меду» Інтернет-магазин бджільництваШепель Дмитро Олександрович
ул. Вокзальная, 5С Почтовый индекс 53802, Апостолово, Україна
+380 (96) 874-63-23
Kyivstar
+380 (66) 480-90-94
Vodafone
+380 (63) 422-26-47
Lifecell (Viber)

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідправка перевізником Нова Пошта до: У відділення За адресою У поштомат по всій Україні згідно з тарифами.
  • СамовивізВи можете забрати товар з нашого складу–магазину у м. Апостолове, вул. Вокзальна, 5С або м. Кривий Ріг вул. Лермонтова, 19
  • УкрпоштаДоставка у всі відділення Укр-почти по всій Україні згідно з тарифами.

Способи оплати

  • Пром-оплатабезпечний спосіб оплати замовлень на Prom.ua. При оформленні замовлення на маркетплейсі Prom.ua або на сайті компанії, покупець одразу оплачує 100% його вартості. А гроші перераховуються на рахунок через 24 години після того, як покупець забере посилку у відділенні пошти. Переваги Пром-оплати для покупців Безпечно. Покупець забере своє замовлення у відділенні пошти та лише після цього продавець отримає гроші. Зручне оформлення онлайн. Покупці можуть оплачувати покупки безпосередньо на сайті банківською картою Visa або Mastercard. Легке повернення. Покупець оглядає товар у відділенні пошти та якщо він не підійшов - відмовляється від отримання. Кошти автоматично повернуться покупцеві, як тільки посилка отримає зворотню ЕН та поїде назад до продавця.
  • Оплата за реквізитамиОплата на карту Приват Банку.
  • ГотівкоюВи можете оплатити готівкою при самовивозі з нашого складу–магазину в Апостолове та Нікополі.
  • ПісляплатаОплата через 'Нова пошта' з наложеним платежем" — це зручний спосіб оплати, при якому ви можете розрахуватися за товар або послугу прямо при отриманні відправлення від служби доставки "Нова пошта". Такий платіжний метод дозволяє вам перевірити товар перед оплатою, надаючи вам більше впевненості в продавці.

Гарантія:

Гарантія на товари, терміни та умови гарантії
Наш інтернет-магазин надає гарантію на всі придбані у нас товари на строк від 14 днів до 10 років, залежно від сервісної політики виробника. Виробники дають гарантію на відсутність заводських дефектів та справну роботу пристрою на весь термін гарантії, за умови дотримання вимог експлуатації товару. Термін гарантії вказаний у характеристиках товарів на нашому сайті. При оформленні замовлення заповнюється гарантійний талон, який підтверджує гарантійні зобов'язання виробника та нашого інтернет-магазину.

Обов'язково перевіряйте комплектність виробу та відсутність дефектів при отриманні товару. Комплектність можна звірити за описом пристрою або посібником з експлуатації.

Гарантійне обслуговування

Якщо у Вас виникла підозра в настанні гарантійного випадку, ви можете звернутися за гарантійним обслуговуванням у авторизований сервісний центр, який обслуговує обладнання даної торгової марки у вашому регіоні. У гарантійному талоні вказано адреси та телефони сервісних центрів. Для отримання права на безкоштовне гарантійне обслуговування, у гарантійному талоні мають бути зазначені:

назва торгової організації та контактні дані;
торгова марка та модель виробу;
серійний номер;
дата продажу;
гарантійний термін.
Обов'язково зберігайте гарантійний талон, а також оригінальну упаковку товару протягом усього гарантійного терміну експлуатації.

Перед тим як звертатися до сервісного центру, обов'язково перевіряйте наявність усіх відміток у гарантійному талоні та товарному чеку або товарній накладній, включаючи підпис та печатку організації продавця. Переконайтеся у відсутності вм'ятин, тріщин, подряпин, потертостей, які могли б вплинути на роботу пристрою. Зверніть особливу увагу на наявність абразивних речовин, таких як пісок, вапно і т.д. всередині насоса, не дає права на гарантійне обслуговування. Перевірте наявність та цілісність оригінальної упаковки, а також цілісність пломб на обладнанні. Для свердловинних насосів потрібно наявність паспорта свердловини або документ від бурильно-монтажної організації про проведення робіт з буріння свердловини, а також встановлення і монтажу даного насосного обладнання.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner